Alle gepubliceerde opdrachten verlopen via e-procurement. Via deze link kan je alle gepubliceerde opdrachten van stad Beringen raadplegen.
Hieronder kan je ook een overzicht terugvinden van alle geplande aankopen en raamovereenkomsten. Deze lijst wordt op regelmatige basis aangepast. Indien je interesse hebt in 1 (of meerdere) geplande opdrachten, stuur dan even een mail naar aankoop@beringen.be
Geplande aankopen
- Allerhande materialen, gereedschappen en toebehoren machines
- Software voor ticketing
- Dienstvoertuig avonturenberg
- Track & trace systeem
- Wasstraat
- Pakjesunit
- Studieopdrachten
- Aankoop ict-materialen
- Specifieke opdrachten ikv onderhoud wegen, onthardingen en omvormingen
Geplande raamovereenkomsten
- Leveren van banners, banieren, (raam-)stickers, bevlagging
- Leveren van verkeerssignalisatie
- Warme-drankautomaten en verbruiksproducten
- Leveren van dranken voor alle diensten, sporthallen en bij evenementen
- Werk- en signalisatiekledij
- Afhalen van koud en warm asfalt
- Licht en geluid bij evenementen
- Allerhande drukwerk (folders, posters, uitnodigingen, kaarten, enz)
- Wasserijdiensten
- Afvoer van gronden
- Raamovereenkomst voor afhalen en verwerken van bouwpuin
- Aanstellen dienstverlener voor het uitvoeren van assessments
- Raamovereenkomst onderhoud wegen