Het Stadhuis is enkel toegankelijk op afspraak.
Het maken van een afspraak kan:
- Online voor de diensten burgerzaken (bevolking, niet-Belgen, burgerlijke stand en rijbewijzen), snelbalie (afhaalproducten) en wonen (verbouwlening, premies en leegstand)
- Online voor de sociale dienst
- Telefonisch via 011 43 02 11
Bij hoogdringendheid kan je steeds telefonisch contact opnemen.
Voor elk product dien je per persoon een aparte afspraak te maken. Kom je bv. voor 3 kids ID's, dan kies je 3 personen; kom je voor een rijbewijs en een identiteitskaart, moet je voor beide producten een aparte afspraak maken.
Indien je niet kan aanwezig zijn op je afspraak, dien je deze te annuleren. Dit geldt ook als je een eerder afspraak hebt kunnen boeken.
Akten en attesten ontvang je rechtstreeks via ons Thuisloket. Ook adreswijzigingen kan je digitaal doorgeven.
Een afspraak gemaakt in het Stadhuis? Dan kan het zijn dat wij je contacteren voor een vrijblijvende tevredenheidsbevraging.